Sluit Sluit

Zullen we kennismaken?


Heb je een algemene vraag of ben je nieuwsgierig naar ons geworden?
Neem contact met ons op via het contactformulier hiernaast. Uiteraard ben je ook van harte welkom voor een goede kop koffie bij ons op kantoor! We nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Maliebaan 8
3581 CM Utrecht

030 204 5017

[email protected]

Melding maken
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Melding

Ben je huurder en heb je een vraag of wil je een melding maken? Wij staan voor je klaar!


Melding maken

Voor meldingen, storingen, reparatie- of onderhoudsverzoeken kun je het formulier hiernaast invullen. Wij streven ernaar om je – op werkdagen – binnen 24 uur van een reactie te voorzien.


Telefonische bereikbaarheid

Van maandag tot en met vrijdag zijn wij van 08.30 tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 – 204 50 14. Van 13.00 tot 17.00 uur zijn wij alleen voor spoedmeldingen (denk hierbij aan een lekkage of liftstoring) bereikbaar via 06 – 82 07 13 62.

s Avonds, ’s nachts en in weekenden kunnen meldingen die écht niet kunnen wachten tot de volgende dag worden doorgegeven aan JBA Security. Zij zijn bereikbaar via 030 – 225 30 31.

Bij een gaslek of brand, bel direct 112.
  • Max. bestandsgrootte: 50 MB.
    Indien mogelijk, graag een foto toevoegen om je melding te verduidelijken. Dit helpt ons om je melding sneller in behandeling te kunnen nemen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Storing

Ondanks de constante zorg en aandacht die Bridges Real Estate aan de samenstelling van deze website besteedt, is het mogelijk dat informatie die op deze site wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. Bridges Real Estate aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor onjuistheden en onvolledigheden in de verstrekte informatie.

De informatie op www.bridgesre.nl wordt regelmatig aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.

Een bezoeker mag geen auteursrechtelijk beschermde werken of andere in deze website opgeslagen informatie openbaar maken of verveelvoudigen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Bridges Real Estate.

Op de website van Bridges Real Estate staan links naar websites van derden. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid en geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud, het gebruik of de beschikbaarheid van websites van derden. Het gebruik van dergelijke links is op eigen risico.

Directeur

Ben jij een ervaren professional met strategisch inzicht in vastgoed en heb je de ambitie om de groei van Bridges Real Estate te leiden? Als Directeur van ons vastgoedbedrijf ben je verantwoordelijk voor het vormgeven en uitvoeren van het strategisch beleid en het opbouwen van een hoogwaardige vastgoedportefeuille. Je zorgt niet alleen voor optimale prestaties van de portefeuille, maar ook voor het succes van jouw team. Klinkt dit als een passende uitdaging? Laten we kennismaken.

Lees verder!

Over ons

Welkom bij Bridges Real Estate, gevestigd in hartje Utrecht en onderdeel van de succesvolle family office; De Wereld van Vermaat. Wij investeren in veelbelovend vastgoed en ontwikkelprojecten, en via investeringsfonds Gate Invest richten we ons op groeiende bedrijven in diverse sectoren. Daarnaast beheren we een omvangrijke secundaire portefeuille in gediversifieerde fondsen. Onze interne Studio ondersteunt al onze investeringen en projecten op het gebied van marketing.

Het team van Bridges Real Estate bestaat uit 10 gedreven en hechte collega’s die vanuit ons prachtige kantoor alle benodigde expertise in huis hebben. Wij geloven dat niemand beter voor ons vastgoed kan zorgen dan wij zelf. Snel schakelen, kapitaalkrachtig handelen en durf kenmerken ons als vastgoedbelegger. Ons vastgoed is voortdurend in beweging. Wij creëren en beheren gewilde plekken waar mensen graag wonen en werken: creaties voor het leven!

 

De rol van Directeur

Als Directeur ben je verantwoordelijk voor het leiden van Bridges Real Estate en het beheer van de vastgoedportefeuille, binnen de strategische visie van het bedrijf. Je vormt de schakel tussen jouw team en de andere onderdelen van De Wereld van Vermaat. Samen realiseren jullie zowel de korte- als lange-termijndoelstellingen.

Met de energie en daadkracht die jij meebrengt, krijg je de vrijheid om deze rol verder vorm te geven. Of het nu gaat om beleidsontwikkeling, renovaties, aankopen of verkopen: jij maakt de beste strategische keuzes voor Bridges. Jouw geïntegreerde aanpak zorgt voor een optimaal presterende vastgoedportefeuille, terwijl je jouw team ondersteunt bij het behalen van hun doelen. Daarnaast ben je in de rol van opdrachtgever verantwoordelijk voor de samenwerking met diverse stakeholders.

 

Kernverantwoordelijkheden:

  • Ontwikkelen en implementeren van de vastgoedstrategie, waarbij je de aandeelhoudersvisie vertaalt naar strategisch beleid.
  • Onderhandelen van contracten met externe partijen, zoals ontwikkelaars en huurders, en waarborgen van compliance met juridische vereisten.
  • Actief onderhouden van een sterk netwerk en zakelijke relaties.
  • Zorgdragen voor effectief budgetbeheer en het maximaliseren van rendement, waarbij je succes ziet als een teaminspanning.
  • Focussen op de ontwikkeling van het team om gezamenlijk de beste resultaten te behalen.
  • Fungeren als interne vraagbaak voor vastgoed gerelateerde kwesties en als sparringpartner voor het managementteam.
  • Samen met de holding en de CFO van Finance werk jij nauw samen om het vastgoedbedrijf data-gedreven te beoordelen en optimaliseren. Jij zorgt ervoor dat beslissingen steeds meer gebaseerd zijn op data-analyse en inzicht, met als doel om de strategische en financiële prestaties te verbeteren.

 

Jouw profiel

  • Natuurlijk leider met een ondernemende instelling en sterke communicatieve vaardigheden.
  • Strategisch denker met analytisch inzicht, die in staat is prioriteiten te stellen en omgevingsgericht te handelen.
  • Ervaring in verander- en projectmanagement, met aantoonbare leidinggevende ervaring in vastgoed, bouwmanagement of consultancy.
  • Uitgebreide kennis van de vastgoedsector en relevante financiële, maatschappelijke en politieke ontwikkelingen.

 

Wat wij bieden

  • Een marktconform salaris gebaseerd op jouw ervaring, inclusief bonusopties en de mogelijkheid tot een leaseauto of afkoopbudget.
  • Een dynamische werkomgeving in hartje Utrecht, met volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een open en collegiale werksfeer met 50 collega’s die vanuit verschillende disciplines samenwerken aan groei en succes.
  • Uitstekende pensioenregeling, vakantiegeld en 25 vakantiedagen.

 

Is dit waar jouw ambities liggen?

Herken je jezelf in deze rol en wil je bijdragen aan het succes van Bridges Real Estate? Dan maken we graag kennis met je. Is er wederzijds enthousiasme, dan volgt een assessment en een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) als onderdeel van de selectieprocedure.