Melding
Ben je huurder en heb je een vraag of wil je iets laten repareren? Dan kun je dat melden bij je beheerder. We maken onderscheid tussen urgente- en minder urgente meldingen.
Is Bridges Real Estate je beheerder?
Minder urgente meldingen
Voor minder urgente meldingen, storingen, reparatie- of onderhoudsverzoeken kun je het formulier hiernaast invullen. We nemen dan binnen 1 werkdag contact met je op.
Urgente meldingen
Bij hoge nood kun je een spoedmelding maken door te bellen. Dit kun je doen voor reparaties die niet kunnen wachten tot de volgende dag of tot na het weekend. Denk hierbij aan een lekkage, gaslek of liftstoring.
Maandag t/m vrijdag zijn we van 08.30 – 17.00 uur bereikbaar via
030 – 204 50 14.
Is Wooncompany je beheerder?
Huurders in Den Haag kunnen terecht bij vastgoedbeheerder Wooncompany. Dit is je aanspreekpunt voor urgente én minder urgente meldingen. Wooncompany is bereikbaar per e-mail via beheer@wooncompany.nl en telefonisch van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur via 070 – 346 87 76.
Spoedmeldingen buiten kantooruren
Als je buiten kantooruren een urgente melding wilt maken, kun je bellen naar JBA Security via 030 – 225 30 31.