Sluit Sluit

Zullen we kennismaken?


Heb je een algemene vraag of ben je nieuwsgierig naar ons geworden?
Neem contact met ons op via het contactformulier hiernaast. Uiteraard ben je ook van harte welkom voor een goede kop koffie bij ons op kantoor! We nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Maliebaan 8
3581 CM Utrecht

030 204 5014

info@bridgesre.nl

Melding maken
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Melding

Ben je huurder en heb je een vraag of wil je iets laten repareren? Dan kun je dat melden bij je beheerder. We maken onderscheid tussen urgente- en minder urgente meldingen.

Is Bridges Real Estate je beheerder?

Minder urgente meldingen

Voor minder urgente meldingen, storingen, reparatie- of onderhoudsverzoeken kun je het formulier hiernaast invullen. We nemen dan binnen 1 werkdag contact met je op.


Urgente meldingen

Bij hoge nood kun je een spoedmelding maken door te bellen. Dit kun je doen voor reparaties die niet kunnen wachten tot de volgende dag of tot na het weekend. Denk hierbij aan een lekkage, gaslek of liftstoring. Maandag t/m vrijdag zijn we van 08.30 – 17.00 uur bereikbaar via 030 – 204 50 14.

Is Wooncompany je beheerder?

Huurders in Den Haag kunnen terecht bij vastgoedbeheerder Wooncompany. Dit is je aanspreekpunt voor urgente én minder urgente meldingen. Wooncompany is bereikbaar per e-mail via beheer@wooncompany.nl en telefonisch van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur via 070 – 346 87 76.

Spoedmeldingen buiten kantooruren

Als je buiten kantooruren een urgente melding wilt maken, kun je bellen naar JBA Security via 030 – 225 30 31.

  • Indien mogelijk, graag een foto toevoegen om je melding te verduidelijken. Dit helpt ons om je melding sneller in behandeling te kunnen nemen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Storing

Ondanks de constante zorg en aandacht die Bridges Real Estate aan de samenstelling van deze website besteedt, is het mogelijk dat informatie die op deze site wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. Bridges Real Estate aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor onjuistheden en onvolledigheden in de verstrekte informatie.

De informatie op www.bridgesre.nl wordt regelmatig aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.

Een bezoeker mag geen auteursrechtelijk beschermde werken of andere in deze website opgeslagen informatie openbaar maken of verveelvoudigen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Bridges Real Estate.

Op de website van Bridges Real Estate staan links naar websites van derden. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid en geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud, het gebruik of de beschikbaarheid van websites van derden. Het gebruik van dergelijke links is op eigen risico.

vacature

(ASSISTENT) FINANCIAL CONTROLLER

Gestart in de accountancy en op zoek naar een mooie kans aan de andere kant van de tafel? Lees dan snel verder!

Paulman Investments is de werkmaatschappij van de familie Vermaat. Na verkoop van het familiebedrijf Vermaat Groep, is in 2016 gestart met de vastgoedonderneming Bridges Real Estate, investeringsbedrijf Gate Invest, investeringen in andere bedrijven (zowel direct als indirect) en op de beurs. Onze onderneming groeit snel en er komen veel nieuwe uitdagingen en mogelijkheden op ons af. Daarom zijn wij op zoek naar uitbreiding van het financiële team. Word jij onze nieuwe (*assistent) financial *controller?

In deze functie heb je grote verantwoordelijkheid voor het beheren van de financiële organisatie. Samen met de administratief medewerkers en senior finance managers vorm je het financiële hart van het bedrijf. Naast een sluitend grootboek zorg je voor de juistheid en volledigheid van de maandelijkse (financiële) rapportages en ben je eerste aanspreekpunt voor de administratief medewerkers.

Werken bij Paulman Investments/Bridges Real Estate betekent dat je een belangrijke schakel bent in een jonge, dynamische onderneming. Onze ondernemerservaring vertaalt zich in goede resultaten en snelle groei.

Binnen ons bedrijf krijg je snel ervaring met zowel vastgoed, private equity als de specifieke dynamiek die een familiebedrijf met zich meebrengt. Je hebt eigen verantwoordelijkheid en gaat leiding geven, tegelijkertijd kan je veel leren van ervaren collega’s waarmee je dagelijks samenwerkt.

Wat je doet

  • Verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie, inclusief de bank, in- en verkoopprocessen. Dit doe je samen met twee administratief medewerksters
  • Monitoring, beheer en rapportage van de kosten en het budget van de diverse entiteiten en het verzorgen van interne doorbelastingen
  • Het proces rondom ingekochte services voor ons vastgoed in beheer en het afrekenen van de kosten daarvan met huurders
  • Maandelijkse consolidatie- en rapportageactiviteiten
  • Aansluiting van de sub-administraties in het grootboek, incl. opschonen tussenrekeningen etc.
  • Ad hoc analyses van diverse vraagstukken
  • Ondersteuning bij de aangifte en afdracht van diverse belastingen, waaronder omzet-, loon- en vennootschapsbelasting
  • Voorbereiding van de jaarrekeningen

Wie jij bent

  • Enthousiast en communicatief vaardig
  • Je werkt zelfstandig, bent accuraat en hebt probleemoplossend vermogen
  • Een teamspeler en kunt snel schakelen
  • In staat om met de eisen van de organisatie mee te veranderen en te groeien
  • Je spreekt vloeiend Nederlands
  • Je woont in de omgeving van Utrecht

Wat wij vragen

  • Een afgeronde opleiding op HBO of WO-niveau in de richting van BE/accountancy
  • Affiniteit met (het doorgronden van) financiële rapportages
  • Vaardigheid met MS Office, kunnen werken met AFAS is een pre
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring
  • Je bent beschikbaar voor 40 uur per week

Wat wij bieden

  • Een zelfstandige job bij een jong, ambitieus en snelgroeiend (vastgoed)bedrijf
  • Een werkplek in hartje Utrecht
  • Een team met buitengewoon gedreven en sportieve collega’s
  • 25 vakantiedagen (op basis van 40 uur contract)
  • Een salaris waar je blij van wordt en een goed pensioen
  • Een omgeving waar je elke dag het beste uit jezelf kunt halen, waar je kunt doen waar je goed in bent en waar goed in wilt worden

vacature

ZIJN WIJ EEN MATCH? LET’S MEET!

Ben jij enthousiast over de vacature en onze organisatie? Neem contact met ons op via 030 – 20 45 014 en vraag naar Frederieke van Baal of Koen van der Craats.

Solliciteer
Close Close

Sollicitatie formulier

Ben jij het talent dat we zoeken?
Yes, that’s me!

Maliebaan 8
3581 CM Utrecht

030 204 5014

jobs@bridgesre.nl

  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf.
  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf.