Sluit Sluit

Zullen we kennismaken?


Heb je een algemene vraag of ben je nieuwsgierig naar ons geworden?
Neem contact met ons op via het contactformulier hiernaast. Uiteraard ben je ook van harte welkom voor een goede kop koffie bij ons op kantoor! We nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Maliebaan 8
3581 CM Utrecht

030 204 5014

info@bridgesre.nl

Melding maken
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Melding

Ben je huurder en heb je een vraag of wil je een melding maken? Wij staan voor je klaar! We maken onderscheid tussen urgente en minder urgente meldingen.


Minder urgente meldingen

Voor minder urgente meldingen, storingen, reparatie- of onderhoudsverzoeken kun je het formulier hiernaast invullen. We nemen dan binnen één werkdag contact met je op.


Urgente meldingen tijdens kantooruren

Voor urgente zaken en spoedmeldingen zijn wij van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 – 204 50 14. Spoedmeldingen zijn reparaties die niet kunnen wachten tot de volgende dag of tot na het weekend, denk hierbij aan een lekkage, gaslek of liftstoring.


Urgente meldingen buiten kantooruren
Buiten kantooruren kunnen urgente meldingen worden doorgegeven aan JBA Security. Zij zijn bereikbaar via 030 – 204 50 14..

  • Max. bestandsgrootte: 50 MB.
    Indien mogelijk, graag een foto toevoegen om je melding te verduidelijken. Dit helpt ons om je melding sneller in behandeling te kunnen nemen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Storing

Ondanks de constante zorg en aandacht die Bridges Real Estate aan de samenstelling van deze website besteedt, is het mogelijk dat informatie die op deze site wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. Bridges Real Estate aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor onjuistheden en onvolledigheden in de verstrekte informatie.

De informatie op www.bridgesre.nl wordt regelmatig aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.

Een bezoeker mag geen auteursrechtelijk beschermde werken of andere in deze website opgeslagen informatie openbaar maken of verveelvoudigen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Bridges Real Estate.

Op de website van Bridges Real Estate staan links naar websites van derden. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid en geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud, het gebruik of de beschikbaarheid van websites van derden. Het gebruik van dergelijke links is op eigen risico.

Finance medewerker vastgoed

Is finance jouw vak én jouw passie? Heb je vastgoedervaring, ga je altijd voor het beste resultaat en is snel schakelen jouw tweede natuur? Dan is deze vacature iets voor jou! Met jou in ons team is onze financiële administratie in de allerbeste handen. Alle processen zijn tiptop in orde en lopen gesmeerder dan ooit.

Lees verder!

Jouw rol in het kort

Als finance medewerker vastgoed ben jij verantwoordelijk voor het beheer van onze vastgoedadministratie. Je zit er bovenop! Naast de administratie van contracten en objecten zorg jij ervoor dat de huren op tijd worden betaald. Je kent ons vastgoedportefeuille als je broekzak en bent nauw betrokken bij aan- en verkopen. Bij ons werken betekent dat je een belangrijke schakel bent in een ondenemend en dynamisch familiebedrijf. Je werkt nauw samen met ervaren collega’s, van wie je veel kan leren. Zit ondernemerschap ook in jouw DNA en wil je jezelf continu overtreffen?  Solliciteer hier!

 

Dit ga je doen

  • Je bent verantwoordelijk voor de financiële administratie van meerdere vastgoedentiteiten, inclusief de bank- en verhuurprocessen.
  • Samen met jouw team maak je afrekeningen met onze huurders voor ingekochte services.
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansluiting van subadministraties in het grootboek, waaronder het opschonen van tussenrekeningen.
  • Je analyseert diverse financiële vraagstukken, ook ad hoc.
  • Je optimaliseert financiële processen. Klaar met verbeteren zijn we nooit!

 

Dit ben of heb jij

  • Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding in de richting Finance.
  • Minimaal 4-8 jaar relevante werkervaring.
  • Affiniteit én ervaring met vastgoed-/verhuuradministratie.
  • MS Office kent geen geheimen voor je, kunnen werken met AFAS is een pre.
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en woont in de omgeving van Utrecht.

 

Dit krijg je van ons

  • Een omgeving waar je elke dag uitgedaagd wordt het beste uit jezelf te halen.
  • Een zelfstandige job bij een ambitieus en snelgroeiend familiebedrijf.
  • Een prachtig kantoor, op de Maliebaan in hartje Utrecht!
  • Een salaris waar je blij van wordt en dat past bij het werk dat je bij ons doet.
  • 25 vakantiedagen (op basis van een fulltime contract).
  • Een team van gedreven, sportieve collega’s die plezier hebben in hun werk.

 

Dit zijn wij

Ons kantoor heet De Wereld Van Vermaat: family office van de familie Vermaat en gevestigd in hartje Utrecht. Wij investeren via Bridges Real Estate in veelbelovend vastgoed en met ons investeringsfonds Gate Invest in groeiende bedrijven. Onze mooie organisatie kwam tot stand in 2016, na de verkoop van Vermaat Groep. We blijven snel groeien en er komen veel nieuwe uitdagingen op ons af. Dat vraagt om hulptroepen binnen ons finance team! Groei je mee?

Zijn wij een match? Let’s meet!

  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf, Max. bestandsgrootte: 50 MB.
  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf, Max. bestandsgrootte: 50 MB.

Ben jij enthousiast over de vacature en deel jij ons DNA? Wij willen je graag leren kennen. De koffie staat klaar!

Solliciteer direct via e.vandenbergen@paulman.nl.

Heb je vragen over de vacature? Bel ons op 030-20 45 014 en vraag naar Emiel.

 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.