Sluit Sluit

Zullen we kennismaken?


Heb je een algemene vraag of ben je nieuwsgierig naar ons geworden?
Neem contact met ons op via het contactformulier hiernaast. Uiteraard ben je ook van harte welkom voor een goede kop koffie bij ons op kantoor! We nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Maliebaan 8
3581 CM Utrecht

030 204 5014

info@bridgesre.nl

Melding maken
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Melding

Ben je huurder en heb je een vraag of wil je iets laten repareren? Dan kun je dat melden bij je beheerder. We maken onderscheid tussen urgente- en minder urgente meldingen.

Is Bridges Real Estate je beheerder?

Minder urgente meldingen

Voor minder urgente meldingen, storingen, reparatie- of onderhoudsverzoeken kun je het formulier hiernaast invullen. We nemen dan binnen 1 werkdag contact met je op.


Urgente meldingen

Bij hoge nood kun je een spoedmelding maken door te bellen. Dit kun je doen voor reparaties die niet kunnen wachten tot de volgende dag of tot na het weekend. Denk hierbij aan een lekkage, gaslek of liftstoring. Maandag t/m vrijdag zijn we van 08.30 – 17.00 uur bereikbaar via 030 – 204 50 14.

Is Wooncompany je beheerder?

Huurders in Den Haag kunnen terecht bij vastgoedbeheerder Wooncompany. Dit is je aanspreekpunt voor urgente én minder urgente meldingen. Wooncompany is bereikbaar per e-mail via beheer@wooncompany.nl en telefonisch van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur via 070 – 346 87 76.

Spoedmeldingen buiten kantooruren

Als je buiten kantooruren een urgente melding wilt maken, kun je bellen naar JBA Security via 030 – 225 30 31.

  • Indien mogelijk, graag een foto toevoegen om je melding te verduidelijken. Dit helpt ons om je melding sneller in behandeling te kunnen nemen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Storing

Ondanks de constante zorg en aandacht die Bridges Real Estate aan de samenstelling van deze website besteedt, is het mogelijk dat informatie die op deze site wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. Bridges Real Estate aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor onjuistheden en onvolledigheden in de verstrekte informatie.

De informatie op www.bridgesre.nl wordt regelmatig aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.

Een bezoeker mag geen auteursrechtelijk beschermde werken of andere in deze website opgeslagen informatie openbaar maken of verveelvoudigen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Bridges Real Estate.

Op de website van Bridges Real Estate staan links naar websites van derden. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid en geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud, het gebruik of de beschikbaarheid van websites van derden. Het gebruik van dergelijke links is op eigen risico.

vacature

Stagiair(e) management-assistent / office-manager

Wil je jouw organisatorisch talent ontplooien in een meewerkstage? Ben je proactief, sociaal en heb je interesse in vastgoed? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?
Bridges Real Estate is een ondernemende vastgoedbelegger. Wij creëren en exploiteren gewilde plekken waar mensen graag wonen, werken en winkelen. De afgelopen jaren hebben wij een grote vastgoedportefeuille opgebouwd door bestaande portefeuilles over te nemen en door projectontwikkelingen te starten. Onze portefeuille én ons team van enthousiaste en gedreven collega’s groeit hard. Groei jij met ons mee?

Wat ga je doen?
Als stagiair(e) managementassistent/officemanager ben jij verantwoordelijk voor de ondersteuning van je collega’s met operationele en secretariële zaken. Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor je collega’s, onze huurders, relaties en leveranciers. Jij bent gedreven om alles op rolletjes te laten lopen en piekfijn tot in de puntjes te regelen. Je helpt je collega’s met het uitzoeken van allerlei vraagstukken en biedt onze huurders een uitstekende service. Elke dag is anders!

  • Aansturing en coördinatie van leveranciers en het uitvragen van offertes;
  • Organiseren van activiteiten;
  • Invulling geven aan projecten, acties opvolgen, bewaken/bevorderen van tussentijdse resultaten;
  • Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie;
  • Inzichtelijk maken van contracten en gemaakte afspraken;
  • Administratieve taken.

We horen graag welke kansen jij ziet! Dan geven we samen verder invulling aan de werkzaamheden tijdens je stageperiode.

Wat breng je mee?

  • Je bent enthousiast en initiatiefrijk. Je wilt graag de beste zijn in wat je doet;
  • Je volgt een relevante mbo- of hbo-opleiding;
  • Je spreekt en schrijft uitstekend en foutloos Nederlands. Bij voorkeur ben je net zo behendig met de Engelse taal;
  • Je bent vaardig met computersystemen als Microsoft Outlook, Word, Excel en PowerPoint;
  • Je hebt interesse in vastgoed;
  • Je woont in Utrecht of de directe omgeving;
  • Je kunt begin of in het voorjaar van 2020 starten.

Wat bieden wij?

  • Superleuke collega’s waarmee je veel samenwerkt;
  • Een dynamische werkomgeving waarin je alle kansen krijgt om je snel te ontwikkelen;
  • Werkplek in hartje Utrecht op de Maliebaan;
  • Marktconforme stagevergoeding;
  • Vrijdagmiddag borrels!

vacature

Zijn wij een match voor jou? Let’s meet!

Wij willen je graag leren kennen! Heb jij vragen over het profiel en de functie bel dan met Jacinta Akerboom op 06 – 52 34 36 63 of mail naar j.akerboom@bridgesre.nl. Je bent ook altijd welkom op ons kantoor in Utrecht!

Solliciteer
Close Close

Sollicitatie formulier

Ben jij het talent dat we zoeken?
Yes, that’s me!

Maliebaan 8
3581 CM Utrecht

030 204 5014

jobs@bridgesre.nl

  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf.
  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf.