Sluit Sluit

Zullen we kennismaken?


Heb je een algemene vraag of ben je nieuwsgierig naar ons geworden?
Neem contact met ons op via het contactformulier hiernaast. Uiteraard ben je ook van harte welkom voor een goede kop koffie bij ons op kantoor! We nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Maliebaan 8
3581 CM Utrecht

030 204 5014

info@bridgesre.nl

Melding maken
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Melding

Ben je huurder en heb je een vraag of wil je iets laten repareren? Dan kun je dat melden bij je beheerder. We maken onderscheid tussen urgente- en minder urgente meldingen.

Is Bridges Real Estate je beheerder?

Minder urgente meldingen

Voor minder urgente meldingen, storingen, reparatie- of onderhoudsverzoeken kun je het formulier hiernaast invullen. We nemen dan binnen 1 werkdag contact met je op.


Urgente meldingen

Bij hoge nood kun je een spoedmelding maken door te bellen. Dit kun je doen voor reparaties die niet kunnen wachten tot de volgende dag of tot na het weekend. Denk hierbij aan een lekkage, gaslek of liftstoring. Maandag t/m vrijdag zijn we van 08.30 – 17.00 uur bereikbaar via 030 – 204 50 14.

Is Wooncompany je beheerder?

Huurders in Den Haag kunnen terecht bij vastgoedbeheerder Wooncompany. Dit is je aanspreekpunt voor urgente én minder urgente meldingen. Wooncompany is bereikbaar per e-mail via beheer@wooncompany.nl en telefonisch van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur via 070 – 346 87 76.

Spoedmeldingen buiten kantooruren

Als je buiten kantooruren een urgente melding wilt maken, kun je bellen naar JBA Security via 030 – 225 30 31.

  • Indien mogelijk, graag een foto toevoegen om je melding te verduidelijken. Dit helpt ons om je melding sneller in behandeling te kunnen nemen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Sluit Sluit

Storing

Ondanks de constante zorg en aandacht die Bridges Real Estate aan de samenstelling van deze website besteedt, is het mogelijk dat informatie die op deze site wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. Bridges Real Estate aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor onjuistheden en onvolledigheden in de verstrekte informatie.

De informatie op www.bridgesre.nl wordt regelmatig aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.

Een bezoeker mag geen auteursrechtelijk beschermde werken of andere in deze website opgeslagen informatie openbaar maken of verveelvoudigen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Bridges Real Estate.

Op de website van Bridges Real Estate staan links naar websites van derden. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid en geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud, het gebruik of de beschikbaarheid van websites van derden. Het gebruik van dergelijke links is op eigen risico.

Facility manager / receptioniste

Ben jij koning(in) regelen, houd je perfect overzicht en zorg je ervoor dat op kantoor alles op rolletjes loopt? Ben je het zonnetje in huis en tover je een lach op de gezichten van onze collega’s, gasten en bellers? Dan is deze vacature iets voor jou!

Lees verder!

Wie zijn wij?

Ons kantoor heet De Wereld Van Vermaat en is gevestigd in hartje Utrecht. Wij investeren via Bridges Real Estate in veelbelovend vastgoed en met Gate Invest in groeiende bedrijven. Het hart van ons bedrijf wordt gevormd door onze eigen creatieve studio, die beleving creëert bij al onze investeringen en projecten. Onze wereld bestaat uit een jong en gedreven team van 35 enthousiaste collega’s.

Enthousiast geworden? Solliciteer hier!

 

Wie ben jij?

  • Je vindt het leuk om mensen in de watten te leggen: jij ademt gastvrijheid!
  • Je bent representatief, flexibel en parttime (24-32 uur) beschikbaar.
  • Je bent niet bang om je handen uit de mouwen te steken. Wat het ook is, jij klaart de klus.
  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding.
  • Je spreekt en schrijft perfect Nederlands.
  • Je woont in de omgeving van Utrecht.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een prachtige werkplek in het mooiste kantoor van Nederland, op de Maliebaan in hartje Utrecht.
  • Een team van gedreven en enthousiaste collega’s die plezier hebben in hun werk.
  • Een gezellige, open werksfeer waar iedere dag anders is.
  • Een groeipad voor jouw carrière, de kans om jouw talenten te benutten en verder te ontwikkelen.
  • Vrijmibo’s op ons zonnige terras, potjes pingpong met collega’s en gezellige uitjes met het hele team!

 

Dit krijg je van ons

  • Een functie van 24-32 uur per week
  • Een team van enthousiaste collega’s
  • Een dynamische werkomgeving met alle kansen om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een prachtige werkplek in hartje Utrecht, op de Maliebaan
  • Vrijmibo’s en gezellige uitjes met het team!

 

Wat ga je doen? 

Als facility manager/receptioniste ben jij samen met jouw collega Larissa hét visitekaartje van ons kantoor en geef je iedereen met wie je in contact komt een vertrouwd en verzorgd gevoel. Ook al is het nu minder druk op kantoor dan normaal, je zorgt ervoor dat alles er picobello bij staat. Ook ondersteun je het vastgoedteam bij serviceverlening aan onze huurders en het oplossen van vragen. Geen dag is hetzelfde, maar zo kan het gaan:

08.15 – Jouw dag begint. Je maakt de ontvangstruimte klaar voor een warm welkom en checkt of de vergaderruimtes klaar zijn voor een nieuwe dag.

08.30 – Je heet iedereen met een lach welkom en zet een heerlijke kop cappuccino voor onze eerste gast. Niks aan het handje! Natuurlijk heb je alles goed gedesinfecteerd.

09.30 – Tring! De telefoon gaat. De meeste bellers zijn huurders van onze kantoren, winkelruimtes of appartementen. Jij houdt alle ballen in de lucht. Een lekkage? Je regelt met spoed dat de loodgieter langsgaat en koppelt terug aan de huurder.

11.00 – Zo! De post is gesorteerd. Je loopt de vergaderruimtes nog een keer na. Tussendoor gaat de telefoon. Eitje, jij multitaskt!

11.30 – Lunchen? We kunnen niet wachten tot dit weer gezamenlijk kan. Normaal regel jij de lunch voor kantoor. Met jou komt niemand iets tekort! In je pauze denk je alvast na over de vrijdagmiddag-quiz die jij organiseert. Leuk! 

13.00 – Je belt een leverancier na, archiveert documenten en maakt een opzet voor een brief aan buurtbewoners.

15.00 – Een potentiële huurder aan de telefoon. Jij verzamelt contactgegevens en verwijst haar vast door naar onze website.

16.00 – Morgen is een collega jarig. Jij regelt de kaart en het presentje. Normaal hang jij ook de slingers op. Het leven is een feestje!

17.00 – Wat vliegt de tijd! Klaar voor de laatste ronde. Je zorgt ervoor dat ons kantoor netjes is, checkt de bellijst en maakt vast een lijstje voor morgen. Je hebt er voor iedereen bij ons een fijne dag van gemaakt. Tot morgen!

Te mooi om waar te zijn? Echt niet! Wij willen je graag leren kennen.

  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf.
  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf.

Heb je vragen over jouw droombaan? Bel dan met Jacinta Akerboom via 06-52343663 of mail naar j.akerboom@bridgesre.nl. Je bent ook altijd welkom op ons kantoor. De koffie staat klaar!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.